![](https://nm4.goweb.pp.ua/wp-content/uploads/2022/11/113676-1_large-1006x662.jpg)
Нагадаємо, раніше ми писали, що у поїзді Інтерсіті «Дніпро-Київ» стався скандал, в епіцентрі якого опинився військовий, який повертався додому з передової. Герою 7 годин довелося провести стоячи в тамбурі, тому що сусіди по сидінням звинуватили його в не гігієнічності і поганому запаху. Чоловік сильно образився і залишок дороги провів на самоті в тамбурі. В Укрзалізниці говорять, що їхньої провини в цій ситуації немає. Позицію компанії виклав на своїй сторінці в Фейсбук директор філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» Олександр Петровський, повідомляє сайт «Наше місто».
![Скандал в Інтерсіті «Дніпро-Київ» - Наше Місто](https://nm4.goweb.pp.ua/wp-content/uploads/2022/11/315562477_10160179409480631_6182487412783229579_n-1002x662.jpg)
Всю провину він переклав на нечемних пасажирів, у яких, за словами Петровського, словесна перепалка з військовим виникла ще до того, як стюард підійшла перевіряти квитки. Також він розповів, що стюарди неодноразово кликали військового з тамбура до салону та пропонували йому пересісти у вагон першого класу. Але засмучений чоловік образився. Це, за словами Олександра Петровського, доводять камери відеозапису, встановлені в салоні вагону.
![Скандал в Інтерсіті «Дніпро-Київ» - Наше Місто](https://nm4.goweb.pp.ua/wp-content/uploads/2022/11/5e837d2657032eea1e66ec48d814f05f_1-529x662.jpeg)
Що саме сказали пасажири військовому, не відомо. Про це може розповісти тільки він сам.
В Укрзалізниці, враховуючи ситуацію, проведуть психологічний тренінг для персоналу.
Категорія: Війна, Новини Дніпра, Суспільні та соціальні новини Дніпра
Позначки: Україна Росія війна, Укрзалізниця