
Під час переведення клієнтів від облгазів до компанії “Нафтогаз” у багатьох клієнтів виникла ситуація, коли оплату за спожитий газ вони здійснили на адресу старого постачальника. Багатьом так і не вдалось повернути сплачені кошти. У компанії “Нафтогаз” зробили важливу заяву про те, яким чином треба діяти у такому випадку. Про це повідомляє “Наше місто”.
Люди обурені, що не можуть отримати назад кошти, що їм законно належать. Крім того, вони вважають, що цілком можна було б налагодити механізм передачі помилково сплачених грошей із рахунків облгазів на рахунок Нафтогазу.
“Наразі механізму автоматичного переказу коштів між компаніями, на жаль, не існує”, – відповідає прес-служба Нафтогазу.

Постачальник пояснює, що в ситуації, що склалася, потрібно написати письмову заяву про повернення грошей своєму колишньому постачальнику газу.
“Згідно із законодавством України, ваш попередній постачальник не може відмовити вам у поверненні переплати”, – додають в “Нафтогазі”.