Skip to content

Не обслуговування, а мордування: у Дніпрі люди масово жаліються на персонал Ощадбанку

Новини Дніпра: Скарги на Ощадбанк - Наше Місто

Перед відділенням Ощадбанку по місту збираються величезні черги. Люди вимушені зверталися в держаний банк по різним причинам: хтось хоче дізнатися, чому не надходить пенсія, інші сплачують комунальні рахунки. Нещодавно додалася ще одна категорія: Ощадбанк інформував своїх клієнтів через SMS-повідомлення про необхідність актуалізувати контактну інформацію та особисті дані. Для цього клієнтам потрібно особисто з’явитися у відділення фінустанови та заповнити анкету-опитувальник. Причому людей відправляють зробити цю процедуру у тому відділенні, де вони реєструвалися, повідомляє сайт «Наше місто».

Дистанційно оновити свої дані у додатку Ощад24 або на сайті банку клієнти не можуть. Але й у відділення за місцем відкриття карток тисячі клієнтів банку фізично не зможуть прийти, оскільки знаходяться або в інших населених пунктах України, або за кордоном.

А ті, що доїжджають, вимушені годинами стояти в чергах.

«То тривога кілька годин, то вимкнення світла. Стоїмо на вулиці, чекаємо. Коли відділення відкривають – не підключається база. Коли база підключилась, говорять, закриваємось на обід. Який може бути обід? Під час тривоги не можна було поїсти?! Людей збирається у приміщенні багато, всі гомонять. Виходить якась старша і як зкричить несвоїм голосом: «Позакрывали свои рты, а то выгоню на улицу, останется 10 человек, как положено!». Це не обслуговування, а мордування! Багато хто не витримує і йде, не дочекавшись черги. Інші починають лаятися. Бабусі плачуть. Вони принесли останні копійки сплатили за квартиру, а на них кричать», – розповіла нам переселенка з Нікополя Марина, яка двічі намагалась вистояти чергу у відділенні на ж/м Парус.

Новини Дніпра: Скарги на Ощадбанк - Наше Місто

Категорія: Новини Дніпра, Суспільні та соціальні новини Дніпра

Позначки: 

Приєднуйтесь до нас у

Дивіться також: