Про це 18 серпня на своїй сторінці в соцмережі повідомила виконувач обов’язків заступника міського голови Яніка Мерило.
За її словами, з тими замовниками, до яких є істотні претензії, проводитимуть щотижневі відкриті співбесіди та вживатимуть відповідних заходів.
– ProZorro є вкрай важливим інструментом для контролю за витратами. І ми не збираємося йти на компроміси в питанні прозорості торгів, – зазначила вона.
За словами Яніки Мерило, дніпровська мерія постійно проводить навчання для відповідальних за закупівлі. Тим, хто має бажання опанувати курс, пані Мерило порадила звернутися до неї у «Фейсбуці». Вона також анонсувала появу наступного тижня ресурсу, який допоможе замовникам ще ефективніше використовувати систему ProZorro.
Крім того, за словами Яніки Мерило, місто проводить моніторинг якості опису електронних закупівель, виставлених в системі. Вона також нагадала, що при муніципалітеті працює гаряча лінія, на якій кожен охочий може отримати відповіді на питання, пов’язані з ProZorro. Телефони гарячої лінії: (056) 732-12-12, (095) 732-12-12.
– Окремо хочу подякувати за швидкість реакції та доведення її до логічного завершення Борису Філатову. 3 години від інформації про проблему до покарання – це круто, – написав Максим Нефьодов.