Міський голова Дніпра Борис Філатов провів на своїй сторінці в соцмережі опитування, щоб визначити справжнє ставлення дніпрян до демонтажу незаконних рекламних конструкцій у місті.
Про це повідомили в прес-службі міськради Дніпра.
Станом на ранок 16 січня, за три дні після початку опитування, понад 7 тис. містян висловилися «за» знесення білбордів-порушників.
«Зробімо опитування. Хто «за» знесення білбордів, ставимо в коментарях «+», хто «проти» – ставимо «-», – написав Борис Філатов увечері 13 січня.
Менше ніж за годину після публікації допис зібрав понад 1,3 тис. коментарів зі знаком «+», а на ранок 16 січня під ним було вже понад 7 тис. відгуків містян, які підтримують демонтаж аварійних білбордів. Натомість негативних позначок – всього кілька десятків. У коментарях дніпряни також залишали світлини з адресами, за якими розміщуються незаконні рекламні конструкції, що їм найбільше дошкуляють. Своє обурення хаотичним розташуванням щитів висловлювали також мешканці інших українських міст.
Мер Дніпра Борис Філатов також наголосив, що бізнес повинен розвиватися виключно на законних підставах.
Мер Дніпра Борис Філатов також наголосив, що бізнес повинен розвиватися виключно на законних підставах.
«Захопити шматок міської землі – це не бізнес. Поставити там залізного виродка без документів – це не бізнес. Повісити на кожному перехресті «бігморду» – це не бізнес. Знищити архітектурний вигляд міста – це не бізнес. Обслуговувати цей бізнес, який зовсім не бізнес, – це не робочі місця», – зазначив Борис Філатов в іншому дописі.
Нагадаємо, що, згідно з рішенням суду, з вулиць Дніпра мають зникнути близько 200 аварійних рекламних конструкцій. Це білборди, які встановлювали з порушенням правил безпеки – в охоронних зонах інженерних комунікацій, ближче, ніж за 10 метрів від проїжджої частини, на пішохідних переходах, на перехрестях або просто в кронах дерев. Перша хвиля так званого бордопаду розпочалася кілька тижнів тому. Разом з тим, у мерії Дніпра розробили проект нової концепції, яка передбачає поділ міста на 5 умовних зон, визначає чіткі норми розміщення рекламних щитів і сітілайтів для кожної території та дозволяє чесним представникам ринку працювати за єдиними правилами.
Категория: Новости Днепра, Общественные и социальные новости Днепра
Метки: вулична реклама