У Дніпрі повноцінно запрацювало оновлене відділення Центрального управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради, що на просп. Героїв, 40. Повністю модернізувати застарілі приміщення – це завдання, яке поставив міський голова Борис Філатов. Зараз в оновленому приміщенні замінили вікна, двері, повністю оновили комп’ютерну техніку для всіх працівників, які обслуговують громадян, та меблі.
![](https://nm4.goweb.pp.ua/wp-content/uploads/2020/10/122136751_3135567766549188_5544883338209314888_n-1.jpg)
«Встановлено сучасну систему вентиляції. Запроваджено електронну чергу, завдяки їй відвідувач позбувається необхідності «відстоювати» свою чергу. Створено відповідні за всіма нормами умови для осіб з інвалідністю. Не менш важливими є комфортні умови для осіб з дітьми. Тепер у нас є дитячий столик для творчості з кольоровими олівцями та розмальовками. Люди дуже задоволені» — розповіла начальниця Центрального управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради Олена Кожем‘якіна.
![](https://nm4.goweb.pp.ua/wp-content/uploads/2020/10/122469505_2686922744881281_3415796794943479194_n.jpg)
Крім того, в усіх відремонтованих управліннях соціального захисту відійшли від «кабінетної» системи обслуговування громадян. Замість неї тут облаштували «open space» з м’якими кріслами, кондиціонуванням та дитячою зоною.
«Вперше встановлено електронну чергу та впроваджено програму для осіб з порушенням слуху. Попереду ще багато планів щодо удосконалення системи надання соціальних послуг у Дніпрі. Наступним етапом є створення центрів надання адміністративних послуг «Прозорий офіс» та впровадження нового програмного комплексу, метою якого є автоматизація процесів надання послуг до натискання «однієї кнопки», — зазначив заступник міського голови, директор департаменту соціальної політики Дніпровської міської ради Едуард Підлубний.
Відвідувачі відділення Центрального управління соціального захисту населення вже встигли оцінити переваги таких змін.
«Це неймовірно, ще в минулому році я приходила оформляти послуги в «інший світ»: безліч вікон, жодної доступності для дітей. А сьогодні я не вірю своїм очам, нове приміщення дуже комфортне для відвідувачів» — каже Аліна, відвідувачка центрального управління. Працівники управління також дуже радіють новим умовам праці: «Працюю не перший рік, за весь мій стаж не було нічого подібного, це повна реорганізація системи не тільки зовні, але й зсередини. Після реорганізації 2019 року, коли нас підпорядкували міській раді, було трохи боязко, як воно буде, але зараз ми дуже радіємо, що працюємо в таких умовах!» — зазначила спеціалістка відділу прийому громадян Анжеліка Тімощук.